قیمت دستگاه ماینر و خرید ماینر ارزان در سه سوت ماینر

قیمت دستگاه ماینر و خرید ماینر ارزان در سه سوت ماینر

قیمت دستگاه ماینر و خرید ماینر ارزان در سه سوت ماینر

قیمت دستگاه ماینر و خرید ماینر ارزان در سه سوت ماینر

قیمت دستگاه ماینر و خرید ماینر ارزان در سه سوت ماینر
برای خرید ماینر باید به چه مواردی توجه کرد ؟چه طور ماینری مناسب را انتخاب کنم؟خوب خرید ماینر ارزان یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر بگیرید.شرکت سه سوت ماینر در خدمت شماست. با خرید بیشتر از ۱۰ دستگاه از تخفیفات ما استفاده نمایید. برای آگاهی از قیمت دستگاه ماینر با ما تماس بگیرید.
توجه داشته باشید. هرچه ماینر ارزانتری بخرید. بازگشت سرمایه شما سریع تر خواهد بود. موردی مهمی که در مورد ماینر باید در نظر بگیرید. مکان و جایی است. که قرار است ماینر را در آنجا استفاده کنید.توجه داشته باشید، که هر ماینر بسته به نوعی که سفارش می دهید. دمای محیط را بالا می برد. پس به درجه حرارت ماینری که انتخاب می کنید، توجه کنید. هرچه تعداد ماینر بیشتر باشد دمای بیشتری را در محیط خواهید داشت.

خرید ماینر ارزان
برای خرید ماینر ارزان بهترین روش این است. که تعداد بیشتری را سفارش دهید. از تخفیفات ما استفاده کنید. اما به بازگشت سرمایه ماینر توجه نمایید.
هر ماینر در حدود یک جاروبرقی صدا دارد. فرض کنید. اگر یک ماینر را در خانه ۲۴ ساعته روشن کنید! چقدر سرسام آور خواهد بود!
اما می توان در زمانهایی که در منزل حضور ندارید. روشن نمایید.
اما باید توجه داشته باشید: که باید محاسبات مربوط به در آمد آن را حساب کنید.
مکان ماینر
به اصطلاح وقتی چندین ماینر را در یک مکان قرار می دهید. به آن ماینر فارم (miner farm) یا مزرعه ماینر گفته می شود. برق مصرفی ماینر، اینترنت قابل اطمینان و فضای مناسب مورد نیاز است. در جایی که تهویه مناسب وجود داشته باشد. هر ماینر در حدود 40 درجه دما محیط را تغییر می دهد.
ماینر فارم
وقتی چندین دستگاه، را در یک کانتینر همزمان راه اندازی نمایید.
در این روش باید سیم کشی مناسب داشته باشید. برق مصرفی را محاسبه نمایید.
قیمت دستگاه ماینر را از کارشناسان فروش سه سوت ماینر بخواهید
://3sothttpsminer.com/

09222169434

پیوندها

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تعمیر یخچال فریزر پارس

تعمیر یخچال فریزر پارس در سایت تعمیر لوازم خانگی مستر امداد

در صورتی که یخچال فریزر پارس شما دچار مشکل شده است و به درستی کار نمی کند، ما به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال پارس در تهران آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر پارس و عیب یابی در منزل شما هستیم، برای ثبت درخواست خود همین حالا از طریق تلفن های پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.

آیا بهتر نیست به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید؟ آیا می دانید این مرکز خدمات در محل را در زمینه تعمیر یخچال فریزر  و تعمیر ساید بای ساید و تعمیرات دیگر لوازم خانگی برای شما عزیزان ارائه می کند؟

بیشتر بدانید:تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر یخچال پارس در تهران

یکی از مواردی که ممکن است در بعضی از یخچال ها رخ بدهد صدای غیر طبیعی در زمان کارکرد یخچال فریزر می باشد.

این صدا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اولین موردی که ما بررسی می کنیم موتور یخچال است، تا ببینیم آیا این صدای غیر طبیعی از موتور یخچال است یا خیر.

دلیل دیگر ممکن است صدای فن باشد.

نکته مهم : بعضی از مواقع ممکن است صدای بلند به دلیل تراز نبودن یخچال بر روی سطح زمین باشد.

ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر پارس در تهران با 30 سال سابقه کاری موفق آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز هستیم.

در صورتی که برای تعمیرات یخچال فریزر شما نیاز به تعویض قطعه ای باشد، ما فقط از قطعات اصلی و شرکتی که دارای ضمانت و گارانتی هستند برای شما استفاده می کنیم.


 

https://www.mremdad.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

 

تعمیر کولرگازی در محل

مزایای کولر گازی

اکثر مردم به این دلیل از سیستم های تهویه مطبوع استفاده می کنند تا در خانه ها یا دفاترشان در هوای گرم و مرطوب تابستان راحت تر سکونت کنند. در شرایط خاص ، کولر گازی ممکن است سالمندان و دیگر افراد آسیب پذیر را از مشکلات سلامتی ناشی از گرما حفظ کند. سیستم های تهویه مطبوع در بسیاری از مراکز تجاری نه تنها برای افزایش راحتی، بلکه برای کاهش استرس گرما ، در ماشین آلات ظریف و اماکن مورد استفاده آنها و یا کاهش فساد مواد غذایی در فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها استفاده می شود.

تعمیر کولرگازی

جلوگیری از خشکی و گرمازدگی

قرار گرفتن در معرض گرمای بیش از حد برای دوره های طولانی می تواند باعث کم آبی شود زیرا درجه حرارت بالا منجر به عرق کردن فراوان می شود و بدن شما آب از دست می دهد. اگر شما نتوانید این آب از دست رفته را دوباره پر کنید، نتیجه کمبود آب خواهد بود. از آنجا که تهویه مطبوع باعث کاهش عرق می شود، آنها می توانند خطر از دست دادن آب و کم آبی بدن را به حداقل برسانند.

گرمازدگی یک مشکل دیگر هست که گرمای بیش از حد می تواند باعث آن شود.  به این دلیل که گرمای بیش از حد می تواند بدن را برای تنظیم درجه حرارت آن دشوار کند. عدم موفقیت در درمان این مشکل به زودی می تواند باعث آسیب مغز و سایر اعضای بدن شود. از آنجا که سیستم های تهویه مطبوع هوا دمای هوا را کاهش می دهد، می توانند در جلوگیری از سکته های گرمایی کمک کنند.

بهبود کیفیت هوا

 

سیستم های تهویه مطبوع می توانند کیفیت هوا در محیط داخلی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و فضای بسیار سالم را ایجاد کنند. زیرا  آنها قادر به جمع کردن گرده، گرد و غبار و سایر آلرژن های موجود در محیط هستندوهمچنین با کاهش رطوبت ، تهویه مطبوع می تواند رشد کپک وقارچ را کاهش کند.

کمک می کند تا آسم و آلرژی کاهش یابد.

گردش هوا در کولر گازی می تواند به فیلتراسیون و همچنین ضد عفونی کردن هوایی که ما تنفس می کنیم کمک کند. کولر گازی می تواند با کاهش گرده و گرد و غبار و همچنین جلوگیری از رشد کپک و قالب، کاهش خطر ابتلا به حملات آسم و آلرژی راکاهش دهد. قرار گرفتن در معرض قارچ یکی از عوامل اصلی افزایش خطر حملات آسم، واکنش های آلرژیک و سایر مسائل تنفسی است. این واقعیت که ما پنجره های خود را در حین استفاده از کولر گازی و انواع دیگر تهویه هوا می بندیم  به جلوگیری از ورود آلرژن های محیطی، باکتری ها و گرد و غبار کمک می کند.

تعمیر کولرگازی

تعمیر کولرگازی/ نصب کولرگازی/ سرویس کولرگازی/ شارژگاز کولرگازی/ لوله کشی توکار و روکار کولرگازی در سراسر تهران با بهترین قیمت توسط تیم تخصصی امداد من انجام میشود.

کولرگازی‌ها، نسل جدیدی از کولرهایی بودند که به دردسرها و نگرانی‌های کولرهای آبی پایان می داد، تنظیم دمای دلخواه، هوای خنک و بدون رطوبت، قدرت سرمایش قوی و سریع از جمله مزیت‌های آن نسبت به کولرهای آبی بود.

البته در کنار همه‌ی مزایایی که دارد اگر مراقبت و رسیدگی به آن به درستی انجام نشود،  می‌تواند باعث خرابی و مشکلات در آینده شود.

ما به واسطه‌ی دانش فنی و تجربه‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای کولرگازی‌ها پیش می‌آید.

هزینه تعمیر کولرگازی

در فصل گرما پیدا کردن تکنسین کولر گازی که هزینه سرویس کولرگازی را با قیمت مناسب انجام دهد، چه در غرب تهران و چه در شرق تهران اندکی دشوار است چراکه پیدا کردن افراد متخصص و قابل اعتماد امری است که نیاز به تحقیق و جستجوی بیشتری دارد.

تمامی سرویسکاران امداد من متعهد و مجرب و دوره دیده و متخصص در امر نصب و تعمیر و سرویس کولرگازی هستند.

مزایای تعمیر کولرگازی امداد من

مزیت های تماس با شرکت امداد من :

  • تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر کولرگازی

  • دارای شعب در سراسر تهران و کرج

  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی

  • ضمانت ۱۸۰ روزه قطعات و خدمات

  • حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل شما

  • پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین

  • نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

 

دسته بندی کولر های گازی

1- پنجره ای :

این دسته معمولا در ساختمان های مسکونی آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرند. بی شک این کولر ها را روی پنجره بسیاری از ساختمان ها دیده اید. زیرا  محل نصب آن ها باید به صورتی باشد که در معرض هوای آزاد قرار بگیرند. به همین خاطر در قاب پنجره های خانگی نصب می شوند. با نصب روی پنجره ، در حالی که بخش بیرونی در هوای آزاد قرار گرفته است ،  بخش درونی کولر عمل خنک سازی مکان را انجام خواهد داد.


 

https://iemdad.com/air-conditioner-repair/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

قطعات لیفتراک

 

قطعات لیفتراک

در این مقاله که توسط سایت شهر لیفتراک تهیه شده است سعی شده است مطالب جامع و کاملی درباره جک پالت باسکول دار یا جک پالت پرینتردار ارائه شود تا به عنوان راهنما جهت خرید مورد استفاده قرار گیرد.

 

جک پالت باسکول دار  یا جک پالت پرینتردار یا جک پالت توزین دار یک ابزار صنعتی است که جهت حمل و جابجایی بارهای سنگین و  همچنین جهت وزن کردن پالت ها در زمان حرکت مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت جک پالت باسکول دار  با جک پالت استاندارد این است که یک جک پالت باسکول دار  می تواند پالت های بلند شده را با ترازو دیجیتال داخلی خود وزن کند و همچنین میتواند جهت چاپ برچسب با داده های محاسبه شده، به یک چاپگر مجهز شود. جک پالت باسکول دار  برای حمل سریع و راحت کالاها در انبارها، کارخانه ها و تولیدی ها که نیاز به وزن کردن کالا نیز دارند، بسیار کاربرد دارد. دقت وزن گیری ترازوی جک پالت تقریبا بالاست. پس جک پالت باسکول دار  در زمان هایی که وزن کردن متحرک ضروری است، به راحتی قابل استفاده است.

جک پالت باسکول دار  دو نوع هستند:

  • جک پالت دستی: جک پالت دستی از طریق یک پمپ هیدرولیک کار می کند. در نتیجه نیازی به استفاده از تجهیزات برقی ندارد. این دستگاه ابزاری ایده آل جهت کمک درانبارداری و ذخیره کالا برای کلیه امورحمل ونقل دستی کالا در مسیرهای کوتاه شناخته میشود. جک پالت دستی ابزاری بسیار مناسب برای استفاده بر روی بارکش ها، انبارهای کوچک و متوسط ، فروشگاه ها می باشد. پالت در این ابزارنقش کلیدی را ایفا میکند، پس انتخاب جک پالت با اندازه پالت رابطه ایی مستقیم دارد.

  • جک پالت برقی: جک پالت برقی یک پالت باسکول دار دارای موتور الکتریکی است که بدون نیاز به کمک میتواند پالت ها را بلند و جابجا کند.


 

https://www.shahrelifterak.com/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

سقف پاسیو

 

سقف پاسیو

اواع سقف های پاسیو ارزان در سایت تهران نورگیر به تحلیل آن می پردازیم

انواع سقف های پاسیو ارزان

سنقف های پاسیو با توجه به معنی لغوی پاسیو که نورگیر می باشد را نورگیرهای سقفی می نامند. این سقف های بسیار شفاف در تمام طول روز نور خورشید را از بیرون به داخل عبور می دهند. ولی بیشتر در حیات خلوت و خانه های ویلایی کاربرد دارند. که با پوشاندن سقف های حیات خلوت از آنها می توان بعنوان محلی برای سکونت استفاده نمود. و همچنین از این سقف ها برای پرورش گل و گیاه نیز استفاده می کنند.

امروزه سقف های پلی کربناتی و نورگیر حبابی از پرطرفدارترین پوشش پاسیو  می باشند‌.

__________________________________ 

بیشتر بدانید:

نورگیر

کیوسک تلفن

نورگیر هوشمند

__________________________________ 

مزایای سقف پاسیو ارزان

سقف های پاسیو مزایای زیادی دارند که از جمله مهم ترین مزایای آنها این است که علاوه بر جلوگیری از ورود باد و باران و گرد و غبار به داخل این سقف ها از ورود اشعه مضر خورشید به داخل نیز جلوگیری می کنند. و همچنین فضای خانه را در روزهای گرم سال خنک نگه می دارند.

در حال حاضر متناسب با طراحی ساختمان و نوع نیاز مشتری از انواع متریال ها جهت مسقف نمودن پاسیو استفاده می شود. از بین انواع سقف های پاسیو ارزان می توان به سقف یا نورگیری های پلی کربنات، آردواز، ایرانیت، سقف برقی، سقف کشویی، نورگیر سقفی ساده، نورگیر حبابی و … اشاره کرد.

فاکتور های مهمی روی قیمت سقف های پاسیو تأثیر گذار می باشند که از جمله فاکتور ها می توان به 1. میزان فضا 2. نوع پوشش 3. نحوه طراحی سقف اشاره نمود.

بیشتر بخوانید :‌سقف استخر

سقف نورگیر پلی کربنات

یکی از دلایلی که سقف نورگیر پلی کربنات جزء سقف های پاسیو ارزان می باشند این است که نوع متریال و طریقه آبندی آن نسبت به سقف های حبابی هزینه های کمتری دارند.

بیشتر بخوانید

نورگیر فایبرگلاس

سقف نورگیر پلی کربنات از ورق پلی کربنات دوجداره یا ورق پلی کربنات فلت تشکیل شده و آبندی آن توسط چسب آکواریوم صورت می گیرد ولی در نورگیر حبابی از متریال پایه های فایبر گلاس استفده شده و آبندی توسط ایزوگام صورت می پذیرد.

تهران نورگیر با بیش از ۲۵ سال سابقه، مرکز تخصصی : پوشش پاسیو، پوشش سقف حیاط خلوت، سقف استخر، طراحی و اجرای نورگیرهای حبابی به صورت دو جداره و بازشو، نورگیر کوپل، گالری کیوسک تلفن، بارانگیر پنجره، نورگیر خورشیدی و بهترین قیمت سقف پارکینگ را دارا می باشد.


 

https://tehrannoorgir.com/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B3%D9%82%D9%81-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

مبل شویی

 

مبل شویی

بهترین مبل شویی در سایت منتخب به تحلیل آن می پردازیم

بهترین مبل شویی در انجام کار شستشوی و خشکشویی مبل، منتخب تهران است، سر لوحه اصلی کار تیمی ما نهایت دقت و اهتمام به کار محسوب‌میشه و با ارزش بودن کار با کیفیت و بدون هیچ عیب و نقصی برای حفاظت از اسباب خانه شماست تا آسیب نبیند.

مبلمان شما یکی از پرکاربردترین وسایل در اتاق نشیمن است و همه افراد خانه دوست دارند برای تماشای تلویزیون روی آن بنشینند و تنقلات یا نوشیدنی های خنک بخورند

پس از مدتی مبلمان شما ممکن است به دلیل ریخت و پاش مواد غذایی، گرد و غبار به سبب نظافت و غیره، در صورتیکه مرتب و تمیز نشوند، به مکانی برای رشد انواع میکروب ها تبدیل می شوند.

هرگز شستشوی مبل را در خانه تا حد امکان با استفاده از فرچه و مواد شوینده نامناسب بصورت دستی انجام ندهید.این کار سبب ثبات بیشتر چرک و گسترگی آن در مبل میشود.

برای حصول اطمینان از تمیزی مبل باید به دست بهترین مبل شویی خبره سپرد تا با دستگاه و نیروهای خبره این کار انجام شود زیرا مبل شویی یک کار تخصصی است و هر کسی نمیتواند انجام دهد.

بهترین مبل شویی

بهترین روش شستشوی مبل منتخب تهران، شناسایی جنس مبلمان و نوع پارچه استفاده‌شده در آن، رنگ و قدمت آن را بررسی می‌کنند.

تیم بهترین مبل شویی با استفاده از دستگاه های مختلفی از قبیل مبل شوی دریلی گرفته تا مبل شویی صنعتی حرفه ای و مجهز به دستگاه وکیوم سه موتوره که تمام آب چرک و کف را از لایه های زیرین پارچه مبل بیرون می کشد.

 

خدمات مبل شویی منتخب

اکنون مبل شما بعلت کثیفی‌فرسوده بنظر می رسد؟

پس همین حالا به متخصصین ما در بهترین مبل شویی منتخب تهران اطلاع دهید تا خدمات نظافت مبل شما را با رعایت استاندارد محصولات شویندگی سازگار با محیط زیست شهری در سریعترین زمان ممکن برای شما انجام دهند.

  • شستشو توسط نیروهای متخصص مبل شویی منتخب تهران برای انواع مبلها، پشتی های سنتی، خوشخواب ها، صندلی ها، با استفاده از وسایل ویژه شستشو و خشکشویی مبل در منزل انجام میشود.

  • ما خدماتی نظیر تمیز کردن عمیق مبلها، پاکسازی کامل، جاروبرقی، و خشک کردن مکانیزه و شستشو با مواد شوینده نانو توسط استاد کارهای خبره شستشوی مبل انجام می دهیم.

  • شستشوی مبل در منزل بعلت مشکلات جابجای آن، یکی از خدماتی است که توسط بهترین مبل شویی با تعرفه مناسب ارائه می شود.

  • بهترین مبل شویی از مواد شوینده درجه یک استفاده میکند و نام مواد شوینده را به مشتری اعلام میکند تا او نیز مواد را تایید کند انجام هرکاری بدون اجازه مشتری مجاز نیست.

  • روش شستشوی مبل چرمی و پارچه ای، با استفاده از شوینده های مناسب با جنس مبل و با نوع دستگاه مبل شویی انجام می شود. و برای این منظور از دستگاههای مخصوص و شامپو نانو جهت خدمات شستشوی مبل و لکه گیری استفاده می شود.

  • توصیه میشود از بخار داغ استفاده کنید تا از شر تکثیر باکتری ها، قارچ ها و آلودگی های موجود در مبل خود خلاص شوید.

  • خشک شدن 95 درصد مبل ها بعد از اتمام کار.

  • و در نهایت نظر شما در رابطه با شستشوی مبلمان بصورت فرم ارزیابی تکمیل و از کسب رضایت شما مشتریان گرامی مطمئن می‌شویم.


 

https://www.montakhabcarpet.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

 

پکیج آموزش فروش بیمه

بیمه عمر می تواند آینده ما و فرزندانمان را تضمین کند.

کسی که قصد فروش و بازاریابی بیمه عمر را دارد باید بسیار حرفه ای و با مهارت باشد تا بتواند مردم را متقاعد کند که بیمه عمر برای تضمین آینده آنها بسیار مناسب است.

امروز شرکت های زیادی اقدام به فروش بیمه عمر کرده اند

و همین امر سبب شده است که فروش بیمه ی عمر سخت شود.

برخی از این شرکت ها کلاهبردار هستند و اعتماد مردم را خدشه دار کرده اند از این رو فردی که قصد بازاریابی و فروش بیمه های عمر را دارد

باید اطلاعات کافی از این بیمه و آینده آن را داشته باشد تا بتواند با اطلاعات مفید و درست مردم را راهنمایی و متقاعد کند تا از بیمه های عمر استفاده کنند.

اگر قصد فروش بیمه های عمر را دارید ابتدا باید با مفهوم بیمه عمر آشنا شوید سپس آموزش های لازم برای فروش بیمه های عمر را فرا بگیرید.

در این مطلب قصد داریم آموزش های لازم جهت فروش بیمه های عمر را برای شما بگوییم.

بیمه عمر چیست؟

اکثر افراد به دنبال راهی برای داشتن آینده ای بهتر و داشتن شرایط مالی خوب هستند.

یکی از راه های مطمئن برای ایجاد آرامش فکری خانواده برای آینده خود، بیمه عمر و آتیه سازان است.

بیمه های عمر طرفدار های بسیاری در سراسر جهان دارند که به صورت های مختلفی ارائه داده می شوند.

از بیمه های عمر  می توانید در شرایط مختلف مانند:

  • وقوع حوادث برای سرپرست خانواده

  • بازنشستگی

  • بیماری و…


 

https://academy-bime.com/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D9%86/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

 

ثبت برند در ستارخان

ثبت برند در ستارخان

موسسه حقوقی رهام: ثبت برند شرکتی ،جغرافیایی، عمومی ،شخصی در محله ستارخان تهران

وضعیت جغرافیایی ثبت برند در ستارخان :  موقعیت جغرافیایی خوب موسسه رهام ثبت به دلیل تمرکز شرکتها، دانشگاهها در این محله از تهران توصیه می شود.محله ستارخان با دسترسی بسیار خوب به بزرگراه ها و نزدیکی به مناطقی مانند خیابان آزادی، گیشا برای ثبت شرکت مناسب است.

بهتر است بدانید: ثبت شرکت در اصفهان

هدف از ثبت برند یا علامت چیست؟

 

 

ثبت برند در ستارخان:

یا علامت تجاری از حقوق صاحب اثر برای شناختن خدمات و یا اجاره دادن به دیگران در صورت پرداخت مبلغی محافظت می کند. از دیدگاه وسیع تر  علائم با رسمیت سود اقتصادی به صاحبان آن ها در سطح جهانی سرمایه گذاری کرده و این ابتکار را ادامه می دهد.

بهتر است بدانید: ثبت شرکت در شیراز

مزایای ثبت برند در  ستارخان چیست ؟

 

  • نبود سوء استفاده از نام تجاری خاص

  • عدم کپی برداری و شبیه سازی اصلی

  • عدم تاثیر تحریم ها در صورت ثبت بین المللی

بیشتر بخوانید

ثبت شرکت تولیدی

مدارک لازم برای ثبت برند چیست ؟

 

 

  • کپی شناسنامه و کارت ملی، روزنامه رسمی ، آخرین تغییرات ومجوز فعالیت

  • کارت بازرگانی

بهتر است بخوانید:ثبت شرکت در یزد

ثبت برند تجاری شخص حقیقی

ثبت برند تجاری شخص حقیقی برای فرد یا افرادی که شرکت نباشند اما دارای کسب و کار تجاری یا خدماتی هستند. نام و علامت تجاری شما از نظر تجاری اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد کالا و خدمات شما را با نام و برند شما می شناسند.

اشخاص در بازار با تلاش زیاد دارای اسم و رسمی شده اند و استفاده نابجا از نام آنها ضرر زیادی به همراه دارد. ثبت برند تجاری به شما این امکان را می دهد با داشتن سند مالکیت برابر هر شخص که بدون اجازه از نام تجاری شما استفاده یا سواستفاده نماید اقامه دعوا نمایید.

بیشتر بخوانید

انواع شرکت

 بیشتر بدانید : ثبت شرکت در تهران

مزایای ثبت برند برای شخص حقیقی

  1. ثبت برند اشخاص حقیقی ضمانت می کند مشخص کننده محصولات از یکدیگر توسط مشتریان

  2. ایجاد شهرت و وجهه برای برند و شخص به وسیله بازاریابی برند

  3. دارایی ارزشمند کسب و کار

  4. اجازه استفاده از آن ها به اشخاص ثالث و منبع مستقیم درآمد با استفاده از حق امتیاز

  5. قابلیت تمایز محصولات شرکت ها و اشخاص از یکدیگر

  6. کسب موافقت های اعطای نمایندگی

  7. امکان دریافت وام

  8. تشویق شرکت ها به سرمایه گذاری برای حفظ یا بهبود کیفیت محصولات

ثبت برند یا علامت تجاری یا همان برند در ستارخان چیست؟

علامتی است که کسب و کار بر اساس آن عمل می‌کند و شامل لوگو و طرح‌هایی می‌شود که شما روی کالای تولیدی خود استفاده می‌کنید.

ثبت برند در ستارخان یا ثبت لوگو تجاری ، علامت تجاری شما شانس دفاع قانونی و حق استفاده اختصاصی آن را از خود می‌گیرید و رقبا و کسانی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند،می‌توانند بدون پرداخت هزینه از علامت تجاری شما که ممکن است سالیان زیادی برای برندینگ و رونق آن زحمت کشیده‌اید،استفاده کنند.


 

https://rohamsabt.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

 

خرید گربه هیمالین

گربه نژاد هیمالین را میتوانیداز طریق پانسیون سایمون کت خریداری نمایید.

معرفی کامل گربه هیمالین

گربه هیمالین ترکیبی از نژاد پرشین و سیامی است. اولین گونه گربه نژاد هیمالین در سال ۱۹۵۰ میلادی

به دنیا آمد و نژادی بسیار شبیه به گربه پرشین و در عین حال نزدیک به سیامی پدید آمد.

این نژاد از گربه به دلیل شباهت زیاد به حیواناتی مثل خرگوش هیمالین به اسم گربه نژاد هیمالین می‌شناسند.

در کشور انگلیس این گونه از گربه‌ها به اسم مو بلند لکه رنگی ثبت شده است.

در آمریکا هیمالین‌ها تا دهه ۸۰ میلادی به عنوان یک نژاد جدا شناخته می‌شدند اما پس از سال ۸۴ انجمن نژادی گربه،

این نژاد را با نژاد پرشین یکی دانست. این درحالیست که پرورش‌دهندگان از یکی دانستن این نژاد راضی نبودند.

__________________________________

 

و بسیار آرام و دوستانه است گربه های پرشین هیمالین مو بلند هستند و نیازمند رسیدگی برس روزانه و پاکیزگی چشم هستند.

از نظر رنگ مو متفاوتشان طرفداران خاص خودشان را دارند و بیشتر به خاطر مهربانی و وابستگیشان به صاحبشان شناخته میشوند.

این گربه های ملوس در رنگ های مختلف هستند ولی حتما چشمانی آبی دارند دم آنها معمولا کوتاه است

و سر گرد و گونه های توپری دارند همانند گربه های پرشین مغرور و خودخواه و در عین حال جذاب هستند.

برای خرید این گربه بهتر است به پرورشگاه های گربه ها سر بزنید در جهان پرورش دهنده های هستند

که طبق قوانین سازمان جهان گربه پرشین هیمالین پرورش میدهند قیمت گربه هیمالین بسته به رنگ و سنش متغیر است

و البته که هر چقدر سن گربه بالاتر باشد قیمت پایینتری دارد فروش این گربه بیشتر در پرورشگاه های گربه پرشین انجام میشود

و فروشنده های گربه پرشین، هیمالین نیز میفروشند شما نیز میتوانید با عضویت در کانالهای واگذاری گربه نیز به واگذاری قبول کنید.

ظاهر گربه نژاد هیمالین

هیمالین ها دارای استخوان بندی درشت در تمامی بدن شان از جمله گردن و دست و پای شان هستند. 

اما دم آنها کوتاه وگوش های شان کوچک است. آن ها دارای سری بزرگ و گرد به همراه چشمانی درشت هستند


 

https://simoncat.ir/%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D9%87%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%86/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

مبل شویی

 

مبل شویی

مبل شویی ارزان | مبل شویی در منزل

21 دیدگاه / مبل شویی / از 3sot

مبل شویی در منزل ،امروزه دغدغه بسیاری از خانواده ها می باشد.

مبل ها به دلایل مختلفی کثیف می شوند:

خرده های غذا و آشغال های ریز در لابه لای آن جمع می شوند

انواع و اقسام نوشیدنی ها روی آن می ریزند.

گرد و غبار ، خاک و آلودگی های دیگر را در الیاف خود دارند.

اهمیت شستشوی مبلمان بالاست و برای خراب نشدن مبل هایمان باید بهترین روش را انتخاب نماییم.

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شست‌شوهای مکانیزه، کار راحت شده است و شما می توانید به‌راحتی و با خیال راحت، شست‌شوی مبلمان‌تان را به قالیشویی سه سوت بسپارید.

_____________________________________

بیشتر بخوانید:

قالیشویی

قالیشویی در شمال تهران

موکت شویی در محل

_____________________________________

مبل شویی ارزان  در منزل 

 شست و شوی مبل کار بسیار راحتی است اما نیاز به وقت ، لوازم شستشوی مناسب و همچنین مهارت دارد.

می توانید برای شستشوی مبلتان با استفاده از دستگاه ، از طریق فرم ثبت سفارش انلاین قالیشویی سه سوت استفاده نمایید.

خدمات مبل شویی ارزان  در منزل :

خدمات مبل شویی ارزان شامل مواردی چون

  • کوسن

  • پشتی

  • مبل

  • و به طور کلی هر پارچه ای که از یک حجم خاص ساخته شده و نیاز به شستشو دارد ، می شود.

  • انواع مبلمان کلاسیک و مدرن

  • تشکچه

قالیشویی در منزلمبل شویی در منزل

مراحل مبل شویی ارزان

  • لکه‌گیری با پاک‌کننده‌های مخصوص

  • شست‌شو با دستگاه است

  • آبگیری

مراحل مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه

1-بخارشویی

بخار خارج شده از دستگاه شوینده با درجه حرارت بالا بر روی مبل می نشیند.

برای از بین بردن گرد و غبار و سایر ذرات ناسالم از سطح مبل استفاده می شود. و هیچ گونه خیسی و اثرات مضر از خود به جا نمی گذارد.

در نتیجه ، خراب شدن و جمع شدن پارچه کاهش یافته و تنها در چند ساعت می توان کل مبلمان را تمیز کرد.

علاوه بر اینکه مبلمان را به طور قابل توجهی تمیز می کند هزینه کمی هم دارد.

2-استفاده از مواد شوینده

از محصولات شیمیایی و شوینده ایمن استفاده می شود و برای انواع پارچه ها از جمله چرم مورد استفاده هستند.

در این روش از شامپوی خشک و فوم های شوینده استفاده می شود و به طور موثر خاک را از بین می برد و در کوتاه ترین مدت  خشک می شود.

در واقع ، تقریباً بلافاصله می توانید بعد از اتمام تمیز کردن مبل روی آن بنشینید.

محلول های فوم با فشار روی مبل نشسته و روی لکه ها متمرکز می شوند و برای مدت کوتاهی به جنگ با لکه ها می پردازند.

از آنجا که می توان میزان کف را توسط کاربر کنترل کرد ، احتمال آسیب رطوبت کمتر است.

3-خشک کردن

برای خشک کردن و پاک کردن فوم هایی که روی مبل جا خوش کرده اند. از قسمت مکنده دستگاه مبل شور استفاده می شود.

همه کثیفی ها به همراه آب و کف توسط دستگاه مکیده می شوند و به مخزن آب های کثیف دستگاه منتقل می شوند.

خشک کشویی یک مهارت است و به دستان متخصصی که آن را انجام می دهد ربط دارد.

اگر متخصص مربوطه در این مورد بسیار ماهر باشد تمام رطوبت مبل را جذب کرده و درنهایت تقریبا یک مبل خشک شده را به شما در منزل تحویل می دهد.

مبل شویی ارزان

مبل شویی ارزان علاوه بر تمیزی، باعث افزایش عمر مفید مبلمان هم می شود.

به‌شرطی که به‌صورت اصولی و توسط  شخص مجرب انجام گیرد.


 

https://3sot-carpet.com/%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84/

  • مرجان خلیفه
  • ۰
  • ۰

فروش عسل طبیعی

فروش عسل طبیعی

 خرید اینترنتی عسل طبیعی و فروش عسل طبیعی در سایت جهان بهنوش گیتی با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن.

عسل خوب لزوما عسلی نیست که از گلهای دشت و باغات تغذیه می شود، بلکه حتی عسل زنبوری که توسط شکر یا شیرهای شیرین تغذیه شده باشد دارای خواص عسل طبیعی است.

چنین عسلی که توسط زنبور تولید شده نیز دارای خواص می باشد.

بسیاری از کاربران تصور می کنند که قیمت بالای عسل دلیل کیفیت می باشد .

در سایت جهان بهنوش گیتی به راحتی و در هر زمان و در هر مکانی می توانید به خرید اینترنتی عسل طبیعی  بپردازید.

جهان بهنوش گیتی فروشگاه مطمئن برای خرید اینترنتی عسل طبیعی است .

محصولات این شرکت با دو برند عسل به نیک و عسل شانیک عرضه می شود.

یکی از سوالاتی که اکثر کاربران و خریداران عسل سوال می کنند این است که عسل طبیعی را چگونه بشناسیم ؟

امروزه سایت ها و کانال های زیادی در اینترنت و شبکه های مجازی وجود دارند که عسل تقلبی را به جای عسل طبیعی به فروش می رسانند.

تنها را تشخیص عسل طبیعی از عسل تقلبی صداقت فروشنده می باشد.

________________________________

بیشتر بدانید :

صادرات عسل طبیعی از ایران

شرکت صادرات عسل ایران

برندهای عسل طبیعی ایران

________________________________

 

شرکت جهان بهنوش گیتی به فروش عسل طبیعی در ایران و سراسر جهان می پردازد.

شرکت جهان بهنوش گیتی، کیفیت را سرلوحه همه فعالیتهای خود قرار داده و فقط وفقط عسل طبیعی را با بالاترین استانداردها و با آنالیز کامل و پس از انجام تمامی آزمایشهای کنترل کیفی در شکیل ترین بسته بندی ها به بازار عرضه می نماید.

محصولات شرکت در دو برند “ عسل به نیک “و” عسل شانیک” در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد، برند شانیک در فروشگاه های زنجیره ای معتبر سراسر کشورعرضه می شود و برند به نیک در بازار ایران به صورت فروش مویرگی در سراسر کشور توزیع می گردد.

عسل یکی از مهمترین مواد غذایی مور استفاده‌ی بشر است. این ماده‌ی طبیعی برای هزاران سال است که در سبد غذایی نه تنها ایرانیان بلکه‌ همه‌ی جهانیان قرار دارد. به طوری که زنبورداری مانند کشاورزی و دامپروری از جمله شغل‌های مردمان باستان بوده است. امروزه برای تولید عسل‌های ارگانیک از فناوری‌های خاص و بروز استفاده می‌شود تا فواید عسل را افزایش دهند.

 

https://jahanbehnooshgiti.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C/

 

  • مرجان خلیفه