استفاده از کمپین تبلیغاتی که در محیط های مختلف انجام می شود ، باعث به خاطر سپردن بیشتر نام برند توسط مخاطب می شود. وقتی مخاطب در شبکه های مختلف مانند رادیو ، تلویزیون ، شبکه های اجتماعی ، وب سایت های مختلف و… نام برند شما را ببیند یا بشنود مسلمه تاثیر بیشتری دارد تا فقط مخاطبان خاص یک شبکه نام برند را مشاهده کنند.
چگونه کمپین های تبلیغاتی را اجرا کنیم؟
قبل از برنامه ریزی و طرح ریزی یک کمپین تبلیغاتی ، بهتر است ابتدا فعالیت هایی را از قبل انجام دهیم تا در اجرا و پس از آن نتیجه خوبی دریافت کنیم.
بررسی برند و محصولاتی که در کمپین مورد هدف هستند
قبل از هر کاری برند و محصولاتی که قرار است برای آن کمپین تبلغیاتی انجام دهید را بررسی کنید تا بدانید دقیقا چه کاری باید انجام دهید.
دقت کنید که برای چه محصولی تبلیغ می کنید. محصول شما باکیفیت است یا خیر. اگر برای محصول بی کیفیت باشد و یا امکان پشتیبانی و گارانتی محصول را نداشته باشید ، به وعده های تبلیغات در کمپین نمی توانید عمل کنید. ثبت برند شرکت در خدمت شما هستیم..
در کمپین تبلیغاتی باید مزیت های رقابتی نسبت به رقبا را بیان کنید که مخاطب به سمت برند شما و خرید محصولات رغبت کند وگرنه لزومی ندارد که برند معتبری را کنار گذارد و از شما خرید کند.
قبل از اقدام به تبلیغات ابتدا نظر مخاطبان در خصوص آن محصول و معیارها و انتظارات آن ها ، کیفیت محصول ، توانایی مجموعه در خصوص برآوردن نیازهای مشتری و… را بررسی و آنالیز کنید.
برای نتیجه بهتر کار رقبا را نیز تحلیل کنید ، نظرات مشتریان را درباره کیفیت خدمات بدانید ، از نقاط قوت که باعث پپیشرفت آنان شده و نقاط ضعف رقبا آگاهی پیدا کنید
https://rohamsabt.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa/
- ۰۰/۰۲/۲۴